У період уточнень, при здійсненні закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, замовник може отримати від учасника скаргу. Така скарга розміщується в системі електронних торгів в публічному доступі. Які дії замовника в цьому випадку?
При отриманні скарги від учасника, замовник зобов’язаний відреагувати на неї протягом трьох днів з моменту публікації скарги. При цьому реакція замовника може бути різною, він може задовольнити вимоги учасника, відхилити їх або взагалі закрити торги. Відповідь, в разі незгоди замовника задовольнити вимогам учасника, слід публікувати в системі електронних торгів з поясненнями причин.
Якщо замовник на підставі скарги вносить зміни до тендерної документації або змінює умови проведення закупівель, то робити він це може в період уточнень. У разі, коли зміни вносяться в період прийому тендерних пропозицій, то термін остаточного прийому пропозицій від учасників також повинен бути збільшений з урахуванням вимог Закону.