Як часто скаржаться на замовників учасники торгів Прозорро?

Учасник, який побачив порушення або помилку в діях замовника при проведенні закупівель в системі електронних торгів, може публічно звернутися до нього, з вимогою усунути порушення. Якщо замовник відмовляється робити це, то учасник може подати на замовника офіційну скаргу, яку буде розглядати спеціальна Комісія.

За весь час роботи системи Прозорро, що працює на підставі Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, учасники подали 38,93 тисячі скарг. З них 63,1% припадає на допорогові закупівлі. Зі скаргами проходить сумарно 2,7% від числа всіх проведених торгів. Найбільш часто скарги подаються в категорії “офісна та комп’ютерна техніка”, за нею йде “будівельні роботи та ремонт” і “медобладнання та фармпродукція”, а потім інші.

На сьогодні вдалося задовольнити 27,9% поданих скарг. Учасники в загальній кількості 7,91 тисяч, подавали 27,72 тисячі скарг на прийняті рішення замовників, і 11,21 тисяч на умови проведення закупівель.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *