Якщо замовнику необхідно визначити всі параметри, умови, характеристики і вартість майбутнього предмета закупівлі, то він може застосувати процедуру конкурентного діалогу. Процедуру конкурентного діалогу слід застосовувати в ситуаціях, коли замовник планує закупити:
- будівельні та проектні роботи;
- дослідні, конструкторські або наукові роботи;
- консультаційні або юридичні послуги;
- створення баз даних і програмних продуктів;
- розробку і впровадження інформаційних технологій;
- і т.д.
Перед проведенням закупівлі, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, необхідно дотримуватися правильність і своєчасність подачі інформації про предмет торгів із застосуванням процедури конкурентного діалогу. Учасники конкурентного діалогу повинні отримати найбільш повну інформацію про предмет майбутньої закупівлі. При цьому слід враховувати, що сам предмет такої покупки повинен бути опублікований в річному плані закупівель замовника.
Якщо вартість майбутньої закупівлі узгоджується зі статтею 10 частиною 4 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, то оголошення процедури конкурентного діалогу слід публікувати не пізніше, ніж за 15 календарних днів до дати публікації оголошення про закупівлю. Якщо очікувана вартість вище зазначеної в статті 10 частини 4 Закону, то не пізніше 30 календарних днів до дати публікації тендерної документації.