Що потрібно, щоб скаргу учасника торгів Прозорро не відхилили в АМКУ?

Якщо замовник закупівлі в системі Прозорро не погоджується усунути порушення в процедурі проведення торгів, або вчиняє інші неправомірні дії, то учасник може подати на нього скаргу. Таку скаргу буде розглядати Антимонопольний комітет України (АМКУ). Відомо, що АМКУ відхилило до розгляду 31,6% з усіх поданих скарг, через їх невідповідність законодавству.

Щоб вашу скаргу розглянули, слід враховувати ряд важливих факторів:

  • скаргу слід подавати тільки через систему Прозорро;
  • при подачі скарги слід дотримуватися строків, встановлених законодавством для цієї процедури;
  • скарга подається за формою, яка регламентується ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року;
  • скарга повинна містити конкретну претензію на ті, чи інші дії замовника;
  • при подачі скарги слід підкріпити її документами в електронному вигляді, що підтверджують правоту учасника;
  • при подачі скарги обов’язково слід внести плату за розгляд скарги, за встановленими законодавством тарифами;
  • важливо також відзначити, що скарга не розглядатиметься АМКУ, якщо порушення з власної волі усунув замовник до прийняття рішення Комісії з даного питання.

Якщо скарга подана за всіма правилами і в установлені терміни, то вона потрапляє в реєстр, де на неї заводиться картка. В такому випадку скаргу Комісія АМКУ зобов’язана розглянути.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *