При проведенні торгів згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, будь-який з учасників (потенційних постачальників) може оскаржити умови проведення закупівлі. Вказати на порушення умов проведення закупівлі може учасник або користувач системи електронних торгів у випадках, коли:
- замовник вказав короткий термін періоду уточнень;
- предмет закупівлі не відповідає категорії;
- є помилки з технічного боку для опублікованої тендерної документації;
- вказано занадто маленький бюджет закупівлі;
- вказані умови, штучно зменшуючі конкуренцію;
- є інші важливі моменти, які потребують усунення помилки.
Вказати на помилки або оскаржити умови проведення торгів, а також внести в них відповідні зміни можна лише в період уточнень.
Замовник зобов’язаний відреагувати на вказане учасником порушення, змінити умови проведення закупівлі, або дати пояснення з приводу своєї позиції в питанні. Відповідь, як і питання, розміщуються в публічному доступі і мають дату та час публікації.
Якщо замовник ніяк не відреагував на зауваження учасника, або не дав відповіді, відмовившись від пояснень, то користувач або потенційний постачальник можуть подати скаргу, згідно з пунктом 14 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII.