Типові помилки компаній, які подають скаргу при державних закупівлях

statut5При проведенні електронних державних закупівель, згідно із затвердженим Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, компанії учасники, які виступають в якості потенційних постачальників товарів, послуг або робіт, можуть подати скаргу за фактом проведення торгів і визначення переможця, а також умов роботи з ним. Скаргу можна подати у випадках, якщо є причини вважати підсумок проведених торгів невірним, а його результати необгрунтованими.

При подачі скарги необхідно строго дотримуватися Закону № 922-VIII, в якому досить докладно викладено коли, і в якій формі слід подавати скаргу, а також за яких умов. Повний перелік вимог до скарг зазначений в статті 18 Закону. Однак компанії, що подають скарги часто роблять типові помилки, серед яких слід виділити:

  • подачу скарги в паперовому, а не в електронному вигляді, як це передбачено Законом;
  • нездійснення попередньої плати за факт розгляду скарги. На сьогодні існують чіткі тарифи, встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 № 291 “Про встановлення розміру плати за подання скарги”. За подачу скарги в разі оскарження процедури із закупівлі послуг або товарів – 5000 гривень, в разі процедури закупівлі робіт – 15000 гривень;
  • порушення термінів подачі скарги, чітко обумовленими законодавством;
  • також подачі скарг, з порушенням статті 18 Закону № 922-VIII.

Процедура оскарження проходить в електронному публічному стандарті, в ній можуть взяти участь, як замовник, так і компанія, що подала скаргу. Скаргу розглядає спеціальна Колегія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *